הדר דף הבית בלי JCI

המרכז הרפואי הלל יפה: משתפרים בשבילכם כל הזמן

סקר חווית המטופל בחדר המיון של משרד הבריאות שפורסם היום קובע: חדר המיון של המרכז הרפואי הלל יפה עבר שיפור דרמטי בין השנים 2015 ל-2017
22/11/2017

מזה מספר חודשים עובדים במרץ במרכז הרפואי הלל יפה על אירוע ההתרמה השנתי של עמותת הידידים. המטרה: גיוס כספים לטובת שיפור ושיפוץ המחלקה לרפואה דחופה – חדר המיון בשמו ה"עממי", מתוך ראייה שמדובר במחלקה שהיא הצומת המרכזי הראשון בו נפגש המטופל עם בית החולים, ולכן חשוב הן מבחינה מקצועית והן מבחינה שירותית.

 

סקר משרד הבריאות שיצא היום ובדק את שביעות הרצון של מטופלים מחדרי המיון בכל הארץ הראה כי אחד מבתי החולים שהראה את השיפור המשמעותי ביותר, כמעט בכל הפרמטרים של השירות – הוא "הלל יפה" – כ- 20% בממוצע עבור כל הפרמטרים שנבדקו, זאת לעומת אותם פרמטרים שנבדקו בשנת 2015. כל שכן, בית החולים קיבל ציון מעל הממוצע הארצי בכל הקשור לזמני ההמתנה לקבלת טיפול בחדר מיון וכן באשר לתנאים הקשורים בניקיון והיגיינה של חדר המיון עצמו.

 

 

המרכז הרפואי הלל יפה

 

 

ד"ר מיקי דודקביץ, מנהל המרכז הרפואי הלל יפה, מציין: "מדובר במגמת שיפור מבורכת, שעליה אנו עמלים קשות כל השנה, כל הזמן. יש לנו צוות איכותי, מקצועי ומסור במחלקה לרפואה דחופה. אנו מבצעים סדנאות לשיפור איכות השירות, סקרים לקבלת משוב מהמטופלים ומשפרים טכנולוגיות כל העת. אנחנו יודעים שלתנאי מלונאות טובה יותר יש השפעה משמעותית על המטופל ומשפחתו ועל המטפל ויכולתו לתת טיפול מיטבי – וגם לכך יש תוכניות שימומשו בקרוב. פעילות לשיפור חוויית המטופל נעשית גם במחלקה לרפואה דחופה בילדים, שאת תוצאותיה נראה בעתיד הקרוב.

 

כאמור, ב-4.12.2017 עומד להיערך אירוע ההתרמה השנתי של עמותת הידידים של המרכז הרפואי הלל יפה, שהוקמה אך לפני שנה. האירוע עומד כולו בסימן גיוס כספים לשם שיפור המחלקה לרפואה דחופה ושדרוגה.

 
הדפס

עוד ב"מה חדש"

הלל יפה אונליין צד
בית ספר לסיעוד
נשים ויולדות
ילדים
חיוג מקוצר
ניהול תכנים:
עבור לתוכן העמוד